Cyber Kids on Real dla Comedy Central

Agencja Cyber Kids on Real opracowała koncepcję kreatywną i zrealizowała kampanię promującą nowy sezon serialu „Dwie spłukane dziewczyny”, który od niedzieli będzie emitowany na kanale Comedy Central.
O autorze
1 min czytania 2016-03-10

Na potrzeby kampanii promującej piąty sezon serialu „Dwie spłukane dziewczyny”, powstały spoty, które emitowane są na kanałach telewizyjnych z portfolio Viacom International Media Networks Polska. Plan mediowy kampanii pod hasłem „Bo to zła babeczka była” obejmuje kampanię zasięgową w internecie: emisję formatów displayowych, kampanię na platformach VOD, społecznościowych, plotkarskich i tematycznych.

Bohaterki serialu stanowią unikalne połączenie siły i kobiecości. Kampanię oparliśmy na mocnym języku i dość pikantnych cytatach, które wizualizują ich niewybredne wypowiedzi. Rysunkowe babeczki są zobrazowaniem trudności bohaterek, mają na sobie żyletki, gwoździe, druty kolczaste – to przewrotna zabawa z fabułą i „ciętym” dowcipem obecnym w serialu. – powiedziała Katarzyna Lorenz, CEO Cyber Kids on Real. 

W ramach kampanii powstał także dedykowany landing page z rozrywkowym kontentem przybliżającym serial, min. filmami zawierającymi wyselekcjonowane fragmenty serialu i wypowiedziami bohaterek.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kreacje użyte w kampanii przygotowała agencja Cyber Kids on Real. Spoty powstały w kooperacji  Cyber Kids on Real i Viacom. Za planowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom Mediavest Group. Agencja wygrała przetarg na kampanię promocyjną serialu. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się