Na potrzeby kampanii promującej piąty sezon serialu „Dwie spłukane dziewczyny”, powstały spoty, które emitowane są na kanałach telewizyjnych z portfolio Viacom International Media Networks Polska. Plan mediowy kampanii pod hasłem „Bo to zła babeczka była” obejmuje kampanię zasięgową w internecie: emisję formatów displayowych, kampanię na platformach VOD, społecznościowych, plotkarskich i tematycznych.
Zobacz również
Bohaterki serialu stanowią unikalne połączenie siły i kobiecości. Kampanię oparliśmy na mocnym języku i dość pikantnych cytatach, które wizualizują ich niewybredne wypowiedzi. Rysunkowe babeczki są zobrazowaniem trudności bohaterek, mają na sobie żyletki, gwoździe, druty kolczaste – to przewrotna zabawa z fabułą i „ciętym” dowcipem obecnym w serialu. – powiedziała Katarzyna Lorenz, CEO Cyber Kids on Real.
W ramach kampanii powstał także dedykowany landing page z rozrywkowym kontentem przybliżającym serial, min. filmami zawierającymi wyselekcjonowane fragmenty serialu i wypowiedziami bohaterek.
Kreacje użyte w kampanii przygotowała agencja Cyber Kids on Real. Spoty powstały w kooperacji Cyber Kids on Real i Viacom. Za planowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom Mediavest Group. Agencja wygrała przetarg na kampanię promocyjną serialu.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing