Na potrzeby kampanii promującej piąty sezon serialu „Dwie spłukane dziewczyny”, powstały spoty, które emitowane są na kanałach telewizyjnych z portfolio Viacom International Media Networks Polska. Plan mediowy kampanii pod hasłem „Bo to zła babeczka była” obejmuje kampanię zasięgową w internecie: emisję formatów displayowych, kampanię na platformach VOD, społecznościowych, plotkarskich i tematycznych.
Zobacz również
Bohaterki serialu stanowią unikalne połączenie siły i kobiecości. Kampanię oparliśmy na mocnym języku i dość pikantnych cytatach, które wizualizują ich niewybredne wypowiedzi. Rysunkowe babeczki są zobrazowaniem trudności bohaterek, mają na sobie żyletki, gwoździe, druty kolczaste – to przewrotna zabawa z fabułą i „ciętym” dowcipem obecnym w serialu. – powiedziała Katarzyna Lorenz, CEO Cyber Kids on Real.
W ramach kampanii powstał także dedykowany landing page z rozrywkowym kontentem przybliżającym serial, min. filmami zawierającymi wyselekcjonowane fragmenty serialu i wypowiedziami bohaterek.
Kreacje użyte w kampanii przygotowała agencja Cyber Kids on Real. Spoty powstały w kooperacji Cyber Kids on Real i Viacom. Za planowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom Mediavest Group. Agencja wygrała przetarg na kampanię promocyjną serialu.
Wrocław na ustach całej Europy. Reklama za 232 mln złotych dzięki finałowi Ligi Konferencji
Słuchaj podcastu NowyMarketing