…stanowiska, związane z przebudową struktur agencji.
Zarząd spółki będzie 5-osobowy. W skład udziałowców spółki (i zarządu) wejdzie Filip Iwański, założyciel i dotychczasowy właściciel firmy, oraz 4 osoby z grona dotychczasowych pracowników firmy, którzy jednocześnie obejmują nowe stanowiska. Filip Iwański obejmuje fotel Prezesa Zarządu i z większościowym pakietem udziałów trzyma stery całej spółki. Krzysztof Iwański – do tej pory Art Director – obejmuje dodatkowo stanowisko Wiceprezesa spółki i Dyrektora Kreatywnego. Wojciech Daniłowicz – dotąd Lead Web Developer – zostaje Dyrektorem Działu Web Development. Igor Pietrzak, dotychczasowy Senior Graphic Designer, obejmuje stanowisko Art Directora, przejmując nadzór nad grupą młodszych graphic designerów. Tomasz Mazurek, zajmujący dotychczas stanowisko Strategy Managera, pokieruje dodatkowo Działem Obsługi Klienta, na stanowisku Client Service Directora.
Zobacz również
– Nowa forma prawna po pierwsze gwarantuje większą stabilność funkcjonowania, po drugie otwiera agencji zupełnie nowe płaszczyzny współpracy z klientami korporacyjnymi – mówi Filip Iwański, Prezes Zarządu IMAGINE.AM.
IMAGINE przeniosła również swoją siedzibę, do biur w zrewitalizowanej właśnie fabryce przy ul. Pomorskiej 77 w Łodzi.
Dawna przędzalnia i szarpalnia wełny została wzniesiona w 1902 roku. Na początku ubiegłego wieku firma M. Tykociner i S-ka zatrudniała tu 50 pracowników. Obecny blask budynkowi przywrócił jego nowy właściciel, przekształcając ją w nowoczesne przestrzenie biurowe. Połączenie charakterystycznej dla Łodzi czerwonej cegły z nowoczesnym designem dało bardzo ciekawy efekt przestrzeni do pracy.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
– Jesteśmy bardzo zadowoleni z nowego biura. Z jednej strony jest perspektywiczne pod kątem dalszego rozwoju firmy i zatrudniania nowych pracowników, a mamy ambitne plany na 2016 rok – mówi Filip Iwański, prezes IMAGINE.AM – Z drugiej strony ma typowo łódzki charakter i to właśnie chcieliśmy osiągnąć w nowym miejscu pracy. Zależy nam by było to taka nasza „kreatywna świątynia”.
Słuchaj podcastu NowyMarketing