Vistula ma przyjemność ogłosić premierę linii SELECTION. To wyjątkowa kolekcja ubrań wyselekcjonowana przez jednego z najlepszych piłkarzy na świecie – Roberta Lewandowskiego.
Jego styl i dążenie do perfekcji, podziwiane do tej pory na boisku, teraz mają swoje odzwierciedlenie również w modzie. Przy wyborze elementów garderoby z kolekcji Vistuli sportowiec kierował się własnym gustem i wrodzoną umiejętnością wyboru najlepszych rozwiązań. Celem było wyeksponowanie elegancji, klasy i kreatywności, czyli tych cech, które charakteryzują człowieka sukcesu.
Zobacz również
– Każdy nowoczesny mężczyzna potrzebuje gwarancji znakomitego wyglądu, także wtedy, gdy nie może poświęcić mu wiele czasu. Moje życie jest intensywne – wypełniają je nie tylko codzienne treningi i częste mecze, ale też nieustanne podróże i spotkania. Dlatego ubrania, które wybrałem są uniwersalne i łatwe do zestawiania. Ponadczasowe, a jednocześnie zgodne z aktualnymi trendami w modzie męskiej, pozwalają zarówno mi, jak i każdemu aktywnemu zawodowo mężczyźnie, zachować dobry styl bez względu na okazję i okoliczności – mówi Robert Lewandowski. Dlaczego zdecydował się właśnie na Vistulę? – Z uwagi na jakość i kunszt krawiecki – odpowiada sportowiec.
Linia SELECTION w swojej formalnej części to wysokiej jakości wełniane garnitury w klasycznej kolorystyce granatów i czerni, uzupełnione oryginalnym garniturem z beżowej bawełnianej pimy oraz eleganckie marynarki, bawełniane koszule i jedwabne dodatki. Druga, bardziej casualowa odsłona linii SELECTION obejmuje modnie dopasowane dżinsy, klasyczne beżowe chinosy i dzianiny, a także skórzaną ramoneskę oraz ciepłą, dwustronną puchówkę w oryginalne wzory, idealną na chłodniejsze dni. Dzięki temu w wybranych przez Roberta Lewandowskiego ubraniach, klienci poczują się nie tylko oryginalnie, ale i… po prostu wygodnie.
Robert Lewandowski w ubiegłym miesiącu został ogłoszony ambasadorem Vistuli w 2016 roku. Oznaczona specjalnymi zawieszkami jego linia SELECTION dostępna jest od dziś we wszystkich salonach Vistuli w całym kraju oraz w sklepie internetowym vistula.pl.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Zdjęcia do kampanii wykonała Iza Grzybowska, natomiast autorem filmu jest Kuba Kossak.
Słuchaj podcastu NowyMarketing