Autentika odświeży wizerunek marek Zdrovitu w internecie

Pięć marek produktowych i dwa serwisy korporacyjne Zdrovitu zyskają nowy wygląd, dzięki współpracy spółki Natur Produkt Zdrovit z agencją interaktywną Autentika.
O autorze
0 min czytania 2012-10-04

Pierwsze realizacje ujrzały już światło dzienne. Kolejne kreacje online, oparte na strategii komunikacji zewnętrznej spółki i poszczególnych strategiach produktowych, są na etapie zaawansowanych prac.

Od kilku dni w internecie dostępny jest odświeżony serwis Skrzypovity. Twarzą kampanii promocyjnej w TV  była Anna Korcz. Spośród innych produktów na uwagę zasługuje również reklamowany obecnie w mediach Granatapfel  – seria pielęgnacyjnych kosmetyków dla kobiet. Do końca roku Autentika stworzy kolejne serwisy poświęcone m.in. największej gamie produktów magnezowych w Polsce.

Natur Produkt Zdrovit Sp. z o.o. to jeden z liderów na rynku suplementów diety w Polsce i w Europie. Ambicją koncernu jest stałe umacnianie wizerunku Zdrovitu jako marki najwyższej jakości, czego dowodem jest m.in. przyznanie godła „Teraz Polska” dla serii jej produktów. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj