Co jest największym osiągnięciem reklamy? A co jej największą klęską? Jak (i dlaczego) wygląda praca w polskiej branży reklamowej i co warto, a czego nie warto robić? Na te i wiele innych pytań podczas swojego wystąpienia na Element Talks odpowiedzi szukał Roman Łoziński.
Konferencja Element Talks poświęcona jest przedsiębiorczości projektanta oraz praktycznym aspektom jego pracy, jednak poniższy wykład polecamy absolutnie wszystkim, którzy pracują lub myślą o podjęciu pracy w reklamie.
Zobacz również
Wideo trwa 40 minut, ale gwarantujemy Wam, że nie będzie to czas stracony. Miłego oglądania!
Roman Łoziński posiada ponad 15 lat doświadczenia w sprzedaży i reklamie. Planował i wdrażał kampanie dla takich marek jak Coca Cola, Heineken, LG Electronics, Whirlpool, Volkswagen czy Play; jest pasjonatem psychologii i ekonomii behawioralnej. Dodatkowo wykłada na studiach podyplomowych „Psychologia Reklamy” na Uniwersytecie Warszawskim, w Szkole Strategii Marki oraz w Szkole Marketingu Interaktywnego przy Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR.
Obecnie pełni stanowisko dyrektora w dziale strategii marketingowej w Deloitte i prowadzi akademickie badania z dziedziny zachowań w środowisku konkurencyjnym. Jako mówca gościł na takich konferencjach jak TEDx, Kongres Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii, Brand(s) New Order, InternetBeta, Forum IAB, Mobile Trends Conference, Inspiring Solutions. Finalista Cannes Lions w kategorii Innowacje.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Nagranie zostało zarejestrowane podczas trzeciej edycja Element Talks (dawniej Elementarz Projektanta) – konferencji poświęconej przedsiębiorczości projektanta oraz praktycznym aspektom jego pracy, która odbyła się w dniach 23-24 kwietnia 2016 w Warszawie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing