Telewizyjny spot Cappy od K2

Agencja K2, w ramach stałej współpracy z Coca-Cola Poland Services, przygotowała dziesięcio-sekundowy spot dla marki Cappy do kampanii prowadzonej pod hasłem: „Teraz widzisz, co dobre!”.
O autorze
1 min czytania 2012-10-11

Spot, przygotowany jako animacja 3D, w zabawny i lekki sposób prezentuje zaletę nowego opakowania – przeźroczystość, dzięki czemu widać ile jest soku w butelce. Pierwsza emisja spotu odbyła się 9 października br.  

– Do tej pory butelki plastikowe były zarezerwowane dla produktów Cappy oferowanych w opakowaniach o mniejszych pojemności. Jednak, ze względu na walory użytkowe tych opakowań zdecydowalismy się wprowadzić je również dla pojemności 1L. Istotnym aspektem tej zmiany są również względy ekologiczne. Materiał wykorzystany w nowych opakowaniach Cappy podlega w 100% recyklingowi – mówi Marta Kicińska-Siwiec, kierownik marki Cappy w Coca-Cola Poland Services.

Agencja K2 pracuje w obszarze kreatywno-technologicznym dla marek z portfolio Coca-Cola Poland Services od 2003 roku. Firmy mają na koncie kilkadziesiąt wspólnych realizacji. Spot Cappy jest pierwszym spotem TV zrealizowanym przez K2 dla tego klienta. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj