Reklama dnia: Słabsza płeć? Always ponownie pokazuje, że nie! Podczas nowojorskiego maratonu kobiety pobiegną jedną milę więcej niż mężczyźni

Reklama dnia: Słabsza płeć? Always ponownie pokazuje, że nie! Podczas nowojorskiego maratonu kobiety pobiegną jedną milę więcej niż mężczyźni
Czy kobietom należy dawać fory? Czy faktycznie płeć piękna to jednocześnie płeć słabsza? Always już od dawna angażuje się w kampanie mające zmienić takie myślenie.
O autorze
1 min czytania 2016-07-25

Oto kolejna z nich – maraton w którym mężczyźni biegną 26 mil a kobiety 27. Wszystko w walce przeciw krzywdzącym stereotypom.

Zobaczcie: 

PS 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Pisaliśmy już bardzo dużo o reklamach, które mają zmienić postrzeganie kobiet w dzisiejszym świecie. Obejrzyjcie koniecznie ostatnią reklamę Always z cyklu #LikeAGirl. Więcej informacji tutaj >>

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Inna świetna kreacja Always o tym, czy emotikonki dyskryminują dziewczyny. Cały materiał znajdziecie tutaj >> 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS 2

Niedawno pisaliśmy również o reklamie Nike na temat uprawiania sportu przez kobiety w Indiach. Zobaczcie tutaj >> 

PS 3 

Wiele stereotypów na temat kobiet panuje również w branży IT. Tutaj >> reklama rozprawiająca się w zabawny sposób z kilkoma z nich.

PS 4

I na koniec urocza i przezabawna reklama Organic Valley na temat kobiecych poranków. Do Waszej dyspozycji tutaj >>

Jeżeli znacie jeszcze inne reklamy, które Waszym zdaniem powinny się znaleźć w zestawieniu – dawajcie znać w komentarzach 🙂

Zapraszamy również na poprzednie odcinki odcinki Reklamy dnia!