Marka Casio ruszyła z nowym konkursem CasioZgrani. Filmik zachęcający do udziału w konkursie przedstawia znanego vlogera Cyber Mariana, który bierze lekcję gry na pianinie u Czesława Mozila. Podczas grania doznaje on objawienia i tworzy swoją wyjątkową wersję utworu „Dla Elizy”.
Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy nagrać swoją interpretację utworu „Dla Elizy” jako video lub plik muzyczny. Do wygrania jest pianino Casio PX-360. Konkurs potrwa do 3 października.
Zobacz również
Cyber Marian znany jest z wielu produkcji stworzonych dla marek. Współpracował on kilkukrotnie z Orange, m.in. przy trailerze „Brzydcy i wścielki”, czy w niedawnej kampanii „Historie na kartę„,
a także z markami, takimi jak LG, Mirinda czy Łomża.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Wywiad z Cyber Marianem na temat współpracy z sieciami partnerskimi, procesu tworzenia odcinków, a także o zrealizowanych dla marek projektach przeczytacie tu >