Jarosław Kuźniar o znaczeniu mobilności w biznesie w najnowszej kampanii marki Huawei – „Work Smart Not Hard”

Huawei wystartowało z kampanią biznesowej linii produktów Mate pod hasłem „Work Smart Not Hard”. Do udziału w niej zostali zaproszeni w roli ekspertów - Jarosław Kuźniar i Michał Sadowski, którzy dzielą się swoimi doświadczeniami, jak nie pracować ciężko, ale…mądrze.
O autorze
1 min czytania 2016-09-23

Pierwsze materiały video, dotyczące mobilności w biznesie z udziałem Jarosława Kuźniara można już zobaczyć na stronie www.huaweimate-worksmart.pl.

„Work Smart Not Hard” to zintegrowana kampania skierowana do segmentu biznesowego, która zakłada komunikację produktów w niestandardowy sposób, z wykorzystaniem wysokiej jakości merytorycznego contentu oraz współpracy z ekspertami, których sukcesy zawodowe mają inspirować innych. 

Do udziału w niej marka Huawei zaprosiła Jarosława Kuźniara, dziennikarza oraz założyciela prężnie rozwijającego się startup’u http://www.goforworld.com i Michała Sadowskiego,  CEO Brand24, którzy przygotowują materiały szkoleniowe w formie video. Pomogą one polskim biznesmenom pracować zgodnie z zasadą „Work Smart Not Hard”.

Materiały video z ekspertami dostępne są na specjalnie utworzonej stronie www.huaweimate-worksmart.pl. Oprócz informacji o produktach Huawei z linii Mate: Mate8 i MateBook, można tam znaleźć live streamy ekspertów oraz porady w formacie krótkich filmów video, które mają pomóc w prowadzeniu biznesu w nowym stylu. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Pierwszy z serii poradników video to „Work Smart Not Hard – mobilność we współczesnym biznesie”, w którym Jarosław Kuźniar, korzystając z własnych doświadczeń, opowiada o roli mobilności w prowadzeniu swojej firmy, jak również o zmieniających się okolicznościach mobilnej pracy. Jarosław Kuźniar jest przykładem, że praca nie ograniczona jednym miejscem jest kluczem do sukcesu, bo pozwala efektywniej wypełniać obowiązki, znajdować inspiracje i nowe możliwości. 

„Dzisiaj nie ma znaczenia gdzie pracujesz. To może być pokój surferów gdzieś w okolicach San Diego. Pracownicy doceniają pracodawców, którzy mówią do nich – pracuj tam gdzie Ci wygodnie, ale bądź w tym skuteczny. Częsta zmiana miejsca pracy to zupełnie nowi ludzie, zupełnie nowy kontekst, zupełnie inna perspektywa.” – mówi o mobilności Jarosław Kuźniar.  

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Na stronie www.huaweimate-worksmart.pl. dostępny jest również materiał video z live streamingu Jarosława Kuźniara, w którym ekspert kampanii opowiadał o swoich doświadczeniach w biznesie i zmianach, jakie niesie ze sobą nowoczesność. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Kolejny materiał  z udziałem Jarosława Kuźniara ukaże się 29 września i będzie dotyczył połączenia pasji i pracy, czyli jak realizować biznes w formule 2 w 1. Na połowę października planowany jest również live stream z udziałem Michała Sadowskiego, a zaraz po nim materiały video z jego radami dotyczącymi prowadzenia biznesu w nowym stylu. 

Za pomysł kreatywny, strategię i egzekucję kampanii odpowiada agencja Kalicińscy.com. Produkcją contentu video zajmie się Fog Content Agency, należąca do Grupy Kalicinscy.com. Wsparcie PR zapewnia Ogilvy Public Relations Poland, a za wybór i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Maxus.