Różowa piła mechaniczna, czyli Husqvarna wspiera chorych na raka

Różowa piła mechaniczna, czyli Husqvarna wspiera chorych na raka
Husqvarna postanowiło wspomóc Fundację Onkologicznej Alivia i tym samym wesprzeć finansowo jej podopiecznych.
O autorze
0 min czytania 2016-09-29

Marka przygotowała specjalną kampanię „Podziel się mocą”. W jej ramach przygotowano dwa limitowane produkty: piłę-zabawkę oraz prawdziwy model pilarki H450, ale w różowym kolorze. Produkt będzie można kupić na aukcji charytatywnej na Allegro.

Środki ze sprzedaży zostaną przekazane Fundacji. 

Termin działań jest nieprzypadkowy. Październik to bowiem międzynarodowy miesiąc walki z rakiem.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 ————–

Przy okazji chcielibyśmy przypomnieć Wam świetną kampanię, którą Fundacja Alivia przygotowała wspólnie z agencją Saatchi & Saatchi Poland.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W akcji “Weź raka na cel” każdy mógł ustrzelić chorobę… na strzelnicy. Więcej na temat tego niezwykłego pomysłu przeczytacie tutaj >>

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się