Druga odsłona kampanii AGD marki Siemens

Ruszyła jesienna odsłona kampanii poświęconej AGD do zabudowy Siemens iQ700. Silną kampanię on-line uzupełniać będą aktywności w mediach społecznościowych, działania PR oraz billboard sponsorski w największych stacjach TV.
O autorze
0 min czytania 2016-10-05

Technologia iSensoric. Inspirujące możliwości.
Seria iQ700. Najnowsza generacja urządzeń do zabudowy.

Poświęcona nowej linii AGD do zabudowy Siemens iQ700 kampania potrwa do połowy listopada. Centralnym punktem działań promujących będzie emisja billboardu sponsorskiego w największych stacjach telewizyjnych oraz w telewizji VOD. Ponadto, kampanię telewizyjną wspierać będzie silna obecność w Internecie, w ramach której powstał dedykowany landing page na stronie marki, a także zaplanowano emisję bannerów promujących na największych portalach horyzontalnych. Wszystkie działania uzupełniać będą aktywności na porównywarkach cenowych oraz eCommerce, a także komunikacja PR i w mediach społecznościowych, takich jak Instagram, Facebook, czy Youtube.

Kampanię przygotowali:
Billboard sponsorski – Centrala BSH
Kampania on-line – ACR Media House Sp. z o.o

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj