…na bieżąco z propozycjami od pracodawców. Ponadto kampania Pracuj.pl uzupełniona zostanie o działania w social mediach, a także odsłonę outdoorową opartą o hasła dopasowane do miejsc, w których zawisną billboardy .Przeprowadzone zostaną także działania eventowe: w pięciu miastach w Polsce (Warszawa, Kraków, Gdańsk, Poznań i Katowice) .
Pracuj.pl będzie komunikował kampanię w kanałach własnych takich jak YouTube czy Facebook. Spot można obejrzeć na kanale Pracuj.pl w serwisie YouTube.
Zobacz również
Autorem koncepcji i kreacji kampanii reklamowej Pracuj.pl jest agencja Scholz & Friends Warszawa, zaś autorem claimu „Sprawdź czy nie szukasz” agencja Brain.
Poprzednia kampania realizowana była przez dom mediowy Mediacom.
![IMM i Stowarzyszenie Demagog: medialność kandydatów na prezydenta między 19 a 25 maja 2025 r. [BADANIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/05/Projekt-bez-nazwy-2025-05-29T160029.058-142x0-c-default.png)
IMM i Stowarzyszenie Demagog: medialność kandydatów na prezydenta między 19 a 25 maja 2025 r. [BADANIE]