Zespół współpracował także przy produkcji spotu telewizyjnego oraz działaniach POS. To pierwsza realizacja dla TM Toys zrealizowana przez OS3.
Rummikub to kultowa gra towarzyska, która wciągnęła już do zabawy setki tysięcy graczy na całym świecie, w tym także w Polsce. Jej kolejna odsłona 3w1 daje jeszcze więcej możliwości rozgrywek.
Zobacz również
Kampania dla nowej wersji gry, autorstwa OS3 bazuje na personifikacji Jokera, który w grze jest elementem burzącym plany przeciwnika. To właśnie one rzucają wyzwanie graczom, zapraszając do rozgrywki pełnej adrenaliny, zaskakujących zwrotów akcji i przełamującej dotychczasowe reguły. Gra, która kiedyś była rodzinną rozrywką, zmienia się w nowy sposób na spędzanie czasu w trakcie spotkań towarzyskich czy imprez. Dynamiczna komunikacja oraz dobór narzędzi ma za zadanie dotarcie do młodych odbiorców, szukających nowych, wciągających form zabawy.
W ramach działań komunikacyjnych agencja przygotowała dedykowany landing page www.rummikub.pl, na którym gracze nie tylko poznają reguły rządzące Rummikub 3w1, ale dowiedzą się także czym jest globalna społeczność fanów Rummikub i poznają innych jej członków. Strona udostępnia również użytkownikom wyszukiwarkę, pozwalającą na odnalezienie sklepów gdzie można kupić grę, w tym salony Empik, będące strategicznym partnerem akcji promocyjnej marki. Aby wzmocnić przekaz, rozpoczęto intensywne działania na profilach Facebook oraz Instagram, za którego pośrednictwem każdy gracz może m.in. wrzucić własną fotkę pokazującą jak „wymiata” w Rummikub, dołączając w ten sposób do innych fanów z całego świata. OS3 współpracowało także przy produkcji spotu telewizyjnego oraz przygotowaniu działań POS w salonach Empik.
– Rummikub 3w1 to nowa forma rozrywki. Gra, która od początku swojego istnienia szturmem zdobyła serca graczy, czego efektem są odbywające się Mistrzostwa Świata. W świecie zdominowanym przez online chcemy być alternatywą dla młodych i wciągnąć ich w świat marki pokazując, że gra towarzyska może być emocjonującą zabawą. Zaproponowana przez OS3 koncepcja i strategia w pełni realizuje to zadanie,
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
a przekaz idealnie odzwierciedla postać Jokera – dynamicznego, łamiącego reguły zawadiaki, niebojącego się wyzwań – komentuje TM Toys.
Słuchaj podcastu NowyMarketing