Pierwsza, pilotażowa kampania dla marki Lexus w/w rynkach została zrealizowana w maju 2016 i w następstwie tej kampanii zdecydowano się na powierzenie agencji stałej współpracy ATL i Digital. Druga kampania została wyemitowane we wrześniu 2016 roku.
Heads Advertising od 2012 roku obsługuje full-service markę Lexus w Polsce (Toyota Motor Poland) .
Zobacz również
-
Dlaczego rowery publiczne to must have reklamy outdoorowej w 2025 r. [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
spot Lexus NX 300h w wersji węgierskiej
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta