Animowany spot przedstawia nowe, wyjątkowe warianty smakowe płatków zbożowych.
Lubella inspiruje do próbowania nowych rozwiązań i przygotowuje dla konsumentów oryginalne propozycje. Teraz zamknęła w formie delikatnych płatków cztery zboża – niektóre z nich całkowicie inne, niż powszechnie spotykane w tej kategorii. W najnowszej kampanii promującej nowości Lubelli, marka udowadnia, co może zboże.
Zobacz również
Odkrywanie możliwości zbóż z Lubellą ma postać zabawnego, animowanego filmu, w którym zostały zaprezentowane nowości produktowe marki. W kolorowym spocie, opartym o ciąg wydarzeń, ciągle coś się dzieje. Widzimy po kolei wszystkie opakowania płatków zbożowych w otoczeniu animacji nawiązujących do wyjątkowych właściwości poszczególnych produktów.
Żyto może wspomóc każdego, kto dba o sylwetkę, rosłego siłacza i smukłą pływaczkę. Dlatego powstały płatki żytnie – idealna porcja minerałów i błonnika w każdej miseczce.
Ryż z kolei może sprawić, że poczujemy się wyjątkowo lekko – bo płatki ryżowe z crunchem i żurawiną to wyjątkowa subtelność smaku.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Zaskakująco chrupiący może być jęczmień. Lubella odkryła, że płatki jęczmienne z crunchem jęczmiennym i prażonymi ziarnami słonecznika i dyni to obietnica niesamowicie chrupkiego śniadania. Na takie chrupanie skusiła się nawet wiewiórka!
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Pszenica może być niesamowicie przyjemna – zwłaszcza z czekoladą! Z Lubellą można pozwolić sobie na chwilę lenistwa, ale taka przyjemność to zarazem korzyść dla organizmu – otręby pszenne to doskonałe źródło błonnika pokarmowego.
Start kampanii: 17.10.2016 r.
Agencja reklamowa: Brainbox
Dom mediowy: Mindshare