Lubella odkrywa, co może zboże

Lubella wierzy, że z każdego ziarna może wyrosnąć coś wspaniałego. Klasyczne płatki kukurydziane to za mało – dlatego dołączyły do nich kolejne unikalne propozycje. Marka udowadnia wszystkim, co może zboże i startuje z kampanią promującą cztery nowości w ofercie płatków Lubella.
O autorze
1 min czytania 2016-10-18

Animowany spot przedstawia nowe, wyjątkowe warianty smakowe płatków zbożowych.

Lubella inspiruje do próbowania nowych rozwiązań i przygotowuje dla konsumentów oryginalne propozycje. Teraz zamknęła w formie delikatnych płatków cztery zboża – niektóre z nich całkowicie inne, niż powszechnie spotykane w tej kategorii. W najnowszej kampanii promującej nowości Lubelli, marka udowadnia, co może zboże.

Odkrywanie możliwości zbóż z Lubellą ma postać zabawnego, animowanego filmu, w którym zostały zaprezentowane nowości produktowe marki. W kolorowym spocie, opartym o ciąg wydarzeń, ciągle coś się dzieje. Widzimy po kolei wszystkie opakowania płatków zbożowych w otoczeniu animacji nawiązujących do wyjątkowych właściwości poszczególnych produktów.

Żyto może wspomóc każdego, kto dba o sylwetkę, rosłego siłacza i smukłą pływaczkę. Dlatego powstały płatki żytnie – idealna porcja minerałów i błonnika w każdej miseczce. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Ryż z kolei może sprawić, że poczujemy się wyjątkowo lekko – bo płatki ryżowe z crunchem i żurawiną to wyjątkowa subtelność smaku.

Zaskakująco chrupiący może być jęczmień. Lubella odkryła, że płatki jęczmienne z crunchem jęczmiennym i prażonymi ziarnami słonecznika i dyni to obietnica niesamowicie chrupkiego śniadania. Na takie chrupanie skusiła się nawet wiewiórka!

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Pszenica może być niesamowicie przyjemna – zwłaszcza z czekoladą! Z Lubellą można pozwolić sobie na chwilę lenistwa, ale taka przyjemność to zarazem korzyść dla organizmu – otręby pszenne to doskonałe źródło błonnika pokarmowego.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Start kampanii: 17.10.2016 r.
Agencja reklamowa: Brainbox
Dom mediowy: Mindshare