Uwaga konkurs!

Uwaga konkurs!

Uwaga konkurs!

Chcesz wygrać bilet na „IAB HowTo: Nowe horyzonty w influencer marketingu”? Sprawdź agendę, zapisz się do newslettera NM i weź udział w konkursie.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Multikino uruchamia pierwszego w Europie kinowego chatbota

Sieć kin Multikino, która ma największy w Europie fanpage kinowy na portalu Facebook.com (obecnie zrzesza ponad 753 000 osób) uruchomiła pierwszego w Europie chatbota (m.me/multikinobot), który pomaga w wyborze filmu oraz zakupie biletów. MultikinoBot działa w obrębie Facebook Messengera.
O autorze
1 min czytania 2016-10-21

Prowadzi konwersację z użytkownikami pozwalając wyszukać seans, obejrzeć zwiastun, a niezdecydowanym poleca najlepsze filmy. To część nowego ruchu zwanego „chat commerce” prowadzonego głównie przez boty.

Chatbot Multikina to pierwszy tego typu projekt w Polsce oraz pierwszy kinowy bot w Europie. Dzięki konwersacji obsługuje on cały proces zamówienia biletów w sposób zbliżony do tego przy kasie kinowej.

MultikinoBota można zapytać o konkretny gatunek filmowy, o seanse wyświetlane w wybrany dzień, o konkretny tytuł lub produkcję, którą polecają inni kinomani. Aby bot mógł podać interesujący rozmówcę repertuar wystarczy na Messengerze napisać: Chcę obejrzeć dzisiaj komedię. To wszystko ma na celu ograniczenie czasu, potrzebnego do zamówienia biletów.

Stale obserwujemy naszych najmłodszych klientów, którzy stanowią ponad połowę widzów sieci Multikino oraz trendy, za którymi podążają. Obecnie młodzież bardzo chętnie korzysta z wiadomości i chatów. Messenger pozwala naszym konsumentom przeprowadzać transakcje i uzyskać informacje, tam gdzie spędzają najwięcej czasu. MultikinoBot, jako nowa forma zakupu lub rezerwacji biletów jest kolejnym przykładem, tego, jak ułatwiamy naszym klientom obejrzenie wybranego seansu w sali kinowej. – mówi Wojciech Szymczyk, Kierownik e-commerce Multikina. Stale pracujemy nad uproszczeniem procesu, aby odbywał się on bardziej intuicyjnie i wydajnie. – dodaje Szymczyk

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Testy bota na profilu MultkinoBot trwać będą od trzech do czterech miesięcy. Ten okres jest niezbędny, aby sprawdzić zachowanie bota w interakcji z naszymi klientami. Po tym czasie planujemy przenieść bota na nasz fanpage Multikino Polska, gdzie mamy ponad 753 tysiące fanów. – wyjaśnia Szymczyk.

Bot uczy się podczas konwersacji z ludźmi i po każdej odbytej rozmowie staje się coraz bardziej inteligentny. Technologia przetwarzania języka naturalnego pozwala mu rozumieć język i intencje użytkowników. Dzięki sztucznej inteligencji potrafi podejmować decyzje w warunkach braku wszystkich danych, a także tworzyć modele zachowań i preferencji klientów.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Korzystanie z chatbota jest całkowicie bezpłatne, a kino przewiduje promocje dla pierwszych jego użytkowników. Po dokonaniu rezerwacji lub zakupu klienci otrzymują email z potwierdzeniem zamówienia.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Za technologią MultikinoBota stoi Chatflow – polski startup tworzący chat commerce dla biznesu.

Kinowy bot jest już publicznie dostępny na profilu MultikinoBot.

Linki:

  • m.me/multikinobot
    chatflow.pl
  • www.facebook.com/MultikinoPolska