Kampania wystartowała 17 października. Głównymi bohaterami spotu są ubrania, które przybierają ludzkie kształty, gestykulują i zachowują się jak żywe osoby.
– Skoncentrowałem się na opowiedzeniu wiarygodnej historii, w której główne role odgrywały ubrania. Ważne było aby każdy bohater miał własną osobowość, cechy charakteru oraz adekwatny sposób zachowania. Moim celem było uniknięcie wrażenia, że bohaterami spotu są niewidzialne postaci. Wszystko kręci się wokół ubrań i wydaje mi się że dzięki technologii oraz sposobowi realizacji tę myśl udało się w tym filmie przemycić.. – mówi reżyser spotu Szymon Pawlik
Zobacz również
– Podczas realizacji spotu zdecydowaliśmy się na połączenie pracy lalkarza z zaawansowanymi efektami specjalnymi. Rozwiesiliśmy w przestrzeni ubrania, niektóre z nich napełniliśmy powietrzem wpompowanym pod takim kątem, aby się odpowiednio układały. Dodatkowo je gdzieniegdzie usztywniliśmy. Następnie podczas postprodukcji usunęliśmy wszystkie linki oraz podczepienia i zatarliśmy wszelkie ślady obecności lalkarza. Tylko w dwóch ujęciach obecny był człowiek, który nosił ubrania – on też został wyretuszowany, zaś niewidoczne części ubrań – odtworzone – mówi Maciej Szewczenko, CG Artisti Supervisor w Platige Image.
Kampania nowych pralek Samsung AddWash wystartowała 17 października.
Agencja: Cheil Poland Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Kreacja: Michał Capiński, Mojca Tirš, Rafał Michałek
Strategia: Rafał Piasecki
Client service: Monika Wieczorek, Basia Matusik
Dom postprodukcyjny: Platige Image
Dom produkcyjny: Dobro
Reżyser: Szymon Pawlik
Słuchaj podcastu NowyMarketing