Szeroko zakrojona kampania promująca produkcję jest jednocześnie pierwszą kampanią realizowaną przez Mindshare Polska dla FOX Networks Group Poland.
Intensywna kampania reklamowa produkcji FOX prowadzona będzie w telewizji, na nośnikach OOH, w internecie i mediach społecznościowych oraz w ramach działań ambientowych i PR-owych.
Zobacz również
Billboard sponsorski serialu „Legion” emitowany będzie w Polsacie oraz stacjach tematycznych Grupy Polsat. Do promocji produkcji w internecie wykorzystane zostaną materiały wideo oraz reklamy display, które pojawią się na najbardziej zasięgowych portalach oraz w mediach społecznościowych. W przestrzeni miejskiej Warszawy wykorzystano m.in. nośnik LED zlokalizowany przed Centrum Handlowym Złote Tarasy.
Premiera serialu FOX już 9 lutego w 125 krajach. Za planowanie i zakup mediów dla FOX Networks Group, w skład którego wchodzą takie marki, jak: FOX, FOX Comedy, National Geographic, Nat Geo People, Nat Geo Wild i Baby TV, od stycznia br. odpowiada dom mediowy Mindshare Polska. Agencja została wyłoniona w drodze globalnego przetargu.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce