Największe strony w grupie to PrzerwaNaReklame.pl, Ars Thanea i Get More Social. Największy procentowy przyrost liczby fanów zaobserwowaliśmy na fan page’ach Performance Media, Lubie.to i Fanpoint. Najwięcej fanów przybyło stronom Lubie.to, Fanpoint i Performance Media.
Zobacz również
Najwięcej użytkowników Facebooka zaangażowały strony Get More Social, PrzerwaNaReklame.pl i Pride&Glory Interactive. Największy odsetek zaangażowanych fanów obserwowaliśmy na stronach Get More Social, byss.pl i Vision Trust.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Pod względem Interactivity Index najwyżej uplasowały się strony Get More Social, PrzerwaNaReklame.pl oraz OXiDE. Względna interaktywność, mierzona wskaźnikiem Relative Interactivity, okazała się najwyższa dla stron Get More Social, Cormedia i PrzerwaNaReklame.pl
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Pod względem „liczby osób, które mówiły o stronach”, najlepiej wypadły fan page’e Get More Social, PrzerwaNaReklame.pl oraz Fanpoint.
Najpopularniejsze posty to:
Całość raportu dostępna pod tym adresem.