Jednym z nich jest DO School. Jest to szkoła tworząca programy mające na celu wsparcie ludzi oraz firm, poprzez pomoc w realizowaniu ich innowacyjnych pomysłów. Dedykowana jest osobom, które podzielają opinię założycieli Marc O’Polo – śmiałe pomysły w biznesie mody to wyznacznik sukcesu.
Fundacja Marc O’Polo wraz z Do School zaprosiła ludzi z 20 państw do wzięcia udziału w DO School Campus w Berlinie. Finalnie w programie wzięło udział 18 osób, które 17 lutego 2017 roku przedstawiły swoje kreatywne pomysły przed zgromadzoną widownią. Zwyciężczynią okazała się 25 – letnia Nina Hackenbroich, która na co dzień studiuje w Niemczech. Jej pomysł na stworzenie biustonosza, który przystosowuje się do sylwetki, okazał się strzałem w dziesiątkę.
Zobacz również
Fundacja Marc O’Polo jest dumna z tego, iż mogła wesprzeć 18 młodych i kreatywnych ludzi z całego świata.