Sałatki Fit&Easy znikają w okamgnieniu

Opus B w apetycznej animacji promuje markę Fit&Easy.
O autorze
0 min czytania 2017-04-21

Opus B przygotował i zrealizował kampanię wizerunkową w oparciu o billboardy sponsorskie dla marki Fit&Easy z portfolio firmy Green Factory.

Celem kampanii jest poinformowanie o różnych wariantach gotowych do spożycia sałat, mieszanek sałatkowych i baz do koktajli Fit&Easy oraz budowanie świadomości marki.

Kampania skierowana jest głównie do kobiet w wieku od 16 do 46 lat, mieszkających w dużych miastach.

8 sekundowe spoty emitowane są w stacjach TVN i Polsat przed wybranymi serialami oraz przed programem kulinarnym Ugotowani. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Arena Media. Animację zrealizował zespół Opus B.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj