Opaski, opracowane przez McCann Bucharest, pojawiły się w ośmiu nietuzinkowych wzorach. Nie każda jednak gwarantuję wstęp na festiwal. Aby dowiedzieć się, czy nasza butelka była szczęśliwą, należy zeskanować kod z opaski specjalną aplikacją!
Agencja przyznaje, że kampania zaangażowała 75 proc. rumuńskich nastolatków, dodatkowo kampania spowodowała 11 proc. wzrost sprzedaży!
Zobacz również
PS
To nie pierwszy raz, kiedy Coca-Cola zaskoczyła lokalną społeczność. We Włoszech z okazji świąt Bożego Narodzenia, Coca-Cola we współpracy z agencją David, zaprojektowała i sprzedawała specjalne, limitowane butelki, wyposażone w elektroniczne nakrętki, dzięki którym można było nagrać 30 sekundowy komunikat.
Osoba, która finalnie otwierała butelkę, mogła odsłuchać specjalnego, spersonalizowanego komunikatu 🙂
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Coca-Cola wymyśliła też fantastyczny sposób na zrównanie sobie ekologów. 16 szalonych zakrętek, wśród których mogliśmy znaleźć korek, który posłuży nam jako strugaczka, pompka lub pistolet na wodę!
Kampania powstała we współpracy z agencją Ogilvy.