Zorganizowany przez eurobank konkurs ofert został rozstrzygnięty w czerwcu. Kampania konta osobistego active wystartowała pod koniec czerwca i potrwa do końca sierpnia. Jest skierowana do 3 wyselekcjonowanych grup docelowych i dla każdej Kamikaze przygotowała 3 różne linie kreatywne. Narzędzia użyte w komunikacji to bannery, materiały reklamowe przygotowane na potrzeby akcji na Facebooku oraz specjalne landing page: tutaj, tutaj i tutaj.
Agencja przygotowała również dedykowany panel internetowy przeznaczony do obsługi akcji przez doradców w placówkach eurobanku. Panel służy do ewidencjonowania kont założonych w ramach akcji promocyjnej.
Zobacz również
Druga kampania – konta na co dzień – obejmuje małe miasta. W ramach akcji o charakterze offline założenie konta jest premiowane prezentem w postaci zestawu biżuterii. Nośniki wykorzystywane w kampanii to: outdoor lokalny oraz materiały POS (plakaty i ulotki wraz z dystrybucją).
Zakres pracy agencji w ramach tej akcji objął: opracowanie założeń komunikacyjnych, koordynacja procesu zakupowego gadżetu z dostawą, przygotowanie projektów materiałów drukowanych, druk oraz zorganizowanie samej dystrybucji ulotek. Przy druku i dystrybucji ulotek na potrzeby kampanii Kamikaze współpracowała z agencją Altavia Polska.
Kamikaze współpracowała już z eurobankiem na zasadzie projektowej w 2016 roku realizując akcję pod hasłem „Hajs jest najs”, wspieraną przez popularnego youtubera Blowka.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Kamikaze to działająca od 11 lat niezależna agencja interaktywna z zacięciem strategicznym. Wśród jej klientów znaleźli się m.in. Orange, L’Oreal, Super-Pharm, eurobank, McCormick, Fortuna, Łowicz, Kotlin.
Słuchaj podcastu NowyMarketing