Strategię oraz spoty przygotowała Isobar Poland Group należąca do Dentsu Aegis Network Polska.
„We are the Answear” to nowa strategia marki, która w dużej mierze opierać się będzie na budowaniu społeczności osób ceniących sobie dowolność i odwagę w kreowaniu własnego wizerunku.
Zobacz również
-„Pierwszą odsłoną nowej strategii jest kampania „Moda testowana na ludziach”, będąca świeżym spojrzeniem na nasze codzienne zmagania z tworzeniem stylizacji, ale także ukłonem w stronę niekonwencjonalnego wykorzystania elementów garderoby. Eksperymentowanie z modą dla każdego przybiera inną postać, a to, co nas ogranicza, to tylko nasza wyobraźnia. Chcemy być częścią tych codziennych testów.” – mówi Joanna Kosman, Kierownik Marketingu ANSWEAR.com
Celem wypracowanej przez zespół Answear oraz Isobar Poland Group strategii kampanii jest także zwiększenie świadomości marki w Polsce oraz na wybranych rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.
„Ubranie to nie tylko szata, która zdobi. Często to także sposób na to, by osiągnąć zamierzony cel. Właśnie z tej myśli wykiełkował pomysł kreatywny naszej kampanii – mody testowanej na ludziach. Redefiniując komunikację marki modowej, połączyliśmy styl z funkcjonalnością. Z szerokiego asortymentu ubrań, obuwia i dodatków uczyniliśmy oryginalną inspirację do działania.” – komentuje Joanna Biernacka, Creative Director w Isobar Poland Group.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Działanie reklamowe obejmują telewizję, w tym stacje ogólnopolskie i kanały tematyczne, a także największe portale informacyjne, serwisy internetowe i portale video (w tym VOD oraz YouTube) oraz serwisy społecznościowe. Główny spot telewizyjny (30 s.) wraz z wariantami skróconymi (15 s.) można oglądać od początku października w wiodących stacjach TV. Kampania prowadzona będzie również na Ukrainie, Słowacji, Czechach, Węgrzech oraz Rumunii, gdzie start działań reklamowych przewidziany jest na pierwszą połowę października.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Strategię oraz kreację spotu przygotowała, działająca w ramach Dentsu Aegis Network Polska, agencja Isobar Poland Group. Za produkcję odpowiada Warsaw Creatives, a za zakup mediów – Starcom.