Isobar Polska będzie odpowiadać za koncepty strategiczne i kreatywne, działania ATL i BTL, a także za realizację projektów z zakresu digital. W ciągu ostatnich dwóch lat agencja wspierała Provident w zakresie komunikacji produktowej i wizerunkowej (m.in. kampania repozycjonowania marki i 20-lecie obecności Provident w Polsce).
– Nasza oferta nieustannie się rozwija, wprowadzamy nowe produkty finansowe, które można kupić już nie tylko w tradycyjny sposób – u doradcy, ale także przez internet. W związku z tym musimy umiejętnie trafiać z komunikacją do coraz bardziej różnorodnej grupy klientów – mówi Andrzej Zackiewicz, dyrektor Departamentu E-commerce i Komunikacji Marketingowej. – Propozycja Isobar Polska najlepiej odpowiadała na nasze potrzeby. Liczymy na to, że dzięki dalszej współpracy będziemy konsekwentne budować pozycję lidera na rynku usług finansowych – dodaje.
Zobacz również
– Bardzo cieszymy się z przedłużenia współpracy z Provident Polska. Nasza wygrana w tym przetargu dowodzi, że wysoka jakość usług kreatywno-strategicznych, dobre rozumienie potrzeb biznesowych oraz doświadczony zespół obsługi klienta to zalety, które wysoko cenią nasi klienci – komentuje Agata Szeliga-Staszkiewicz, dyrektor zarządzająca Isobar Poland Group.
Provident Polska należy do międzynarodowej grupy finansowej International Personal Finance (IPF). Firma obecna jest w Polsce od 20 lat, zajmując pozycję niekwestionowanego lidera ryku pożyczek pozabankowych. Do tej pory z jej usług skorzystały już ponad 4 mln klientów.
Isobar Polska to agencja strategiczno-kreatywna działająca w ramach Isobar Poland Group (Dentsu Aegis Network Polska). Agencja realizuje projekty marketingowe dla klientów takich jak Provident, Jeronimo Martins, Skoda Polska, McDonald’s czy Play.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing