Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

UNIQUE ONE odpowiada za trzecią edycję akcji dla VELUX

Agencja UNIQUE ONE przygotowała trzecią edycję działań promocyjnych producenta okien dachowych, firmy VELUX. Akcja wspierana jest kampanią w mediach (głównie internet) i potrwa do końca roku.
O autorze
1 min czytania 2018-03-08

„Promocja z widokiem na przyszłość” – to hasło najnowszej edycji promocji konsumenckiej VELUX. Celem prowadzonej akcji promocyjnej jest zwiększenie sprzedaży produktów marki VELUX i ich widoczności na rynku, a także zachęcenie konsumentów do sięgnięcia po produkty firmy w punktach sprzedaży. Rejestracje do promocji przyjmowane są od 1 marca do 31 grudnia 2018 roku. 

W zamian za rejestrację do promocji uczestnik otrzymuje kod promocyjny o wartości 500 zł. Następnie, aby zrealizować kod promocyjny, należy dokonać zakupu rolety, markizy, produktu elektrycznego lub innego produktu promocyjnego i zarejestrować fakturę za zakup wraz z przyznanym kodem promocyjnym na stronie. Kod promocyjny upoważnia do otrzymania zwrotu na konto bankowe w wysokości do 500 zł.

Agencja UNIQUE ONE odpowiedzialna jest za koncept kreatywny i obsługę promocji. Działania wsparte są materiałami POS w punktach sprzedaży (plakat, wobbler, naklejka na szybę oraz ulotka).

Promocja ma charakter ogólnopolski i wspierana jest kampanią reklamową wykorzystującą m.in. działania w Internecie. Za planowanie i zakup mediów do kampanii odpowiada dom mediowy MullenLowe MediaHub.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing