fot. superheroic.com
Kiedy w 2013 roku Jason Mayden zobaczył wśród dzieci szerzącą się otyłość, depresję, niechęć do aktywności fizycznej, wpadł na pomysł, aby założyć organizację non-profit lub zostać nauczycielem w szkole podstawowej. Wtedy jednak zdał sobie sprawę, że kluczem do zachęcania dzieci do wyjścia na dwór jest jego umiejętność projektowania obuwia. Super Heroic to firma, której celem jest przekonać dziecko, że zakładając parę butów, może, niczym bohater w pelerynie, rozwiązywać problemy i ratować świat.
Zobacz również
Ten etos jest zawarty nawet w opakowaniu obuwia! Buty trafiają do właściciela w dużym, tekturowym cylindrze. Kiedy rozciągniesz jego końce, możesz usłyszeć dźwięk rodem z gier wideo!
PS
adidas we współpracy z BVG stworzył wyjątkowy model butów, który uprawnia do darmowej komunikacji miejskiej. adidas EQT Support 93/17 Berlin to jedyne w swoim rodzaju obuwie, które marka zaprojektowała, nawiązując do BVG – komunikacji miejskiej w Berlinie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Na języku każdej pary butów w specjalnej naszywce została zakodowana karta miejska na okres jednego roku, dzięki której właściciel butów za darmo będzie korzystał z berlińskiego metra, tramwaju i autobusu
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Uczucie, kiedy staniemy na klocek LEGO, zna każdy. Jedni mówią, że to efekt uboczny zabawy, inni, że klocki mszczą się za niesprzątanie. Ale firma Brand Station postanowiła, we współpracy z LEGO, wypuścić na rynek specjalne kapcie, dzięki którym już nigdy nie będziesz testował swojej granicy wytrzymałości! Więcej o kapciach znajdziecie → tutaj.
PS3
Parley for Oceans, firma zajmująca się ochroną oceanów, która przeprowadziła w zeszłym roku ogromny projekt wraz z adidas – buty do biegania wykonane z odpadów wyłowionych z dna! Słynny model BOOTS, który uszyto z plastikowych butelek, przynęt oraz sieci rybackich, wygląda tak: