Szkiełko i oko na internet. Krosno Glass rozszerza współpracę z Bluerank

Krosno Glass S.A., właściciel marki KROSNO, inwestuje w wizerunek w sieci. Po relaunchu i dużej rewolucji portfolio przyszedł czas na inwestycje w AdWords i SEO. Firma rozszerzyła umowę o współpracy z Bluerank, agencją o specjalizacji digital marketing.
O autorze
1 min czytania 2018-05-30

Umowa obejmuje usługi z zakresu płatnych kampanii AdWords oraz działania SEO dla sklepu internetowego. Istotnym elementem, który zapewni spójność planowanym działaniom w przestrzeni internetowej, jest wspólne budowanie strategii content marketingowej.

W 2016 roku Spółka Krosno Glass została przejęta przez globalny fundusz inwestycyjny Coast2Coast Capital. Po przeprowadzeniu reorganizacji, z początkiem br. roku spółka Krosno Glass rozpoczęła realizację strategii na lata 2018 – 2023. Jej celem jest m.in. wzrost sprzedaży w kraju i zagranicą w oparciu o silną markę KROSNO. W tym celu firma zamierza intensywnie rozwijać obszar e-commerce. W drugiej połowie 2018 roku Krosno Glass rozpoczyna sprzedaż na wszystkich rynkach europejskich w modelu Pan European Fulfillment by Amazon.

– Wzrastające zainteresowanie zakupami online, które internauci wykonują coraz częściej także za pomocą urządzeń mobilnych, to jeden z ważnych kanałów dystrybucji nie tylko produktów Krosno Glass, ale przede wszystkim nowoczesnego wizerunku naszej marki – deklaruje Karina Hertel, szef działu digital Krosno Glass. – Cieszy nas rozszerzona współpraca ze specjalistami Bluerank, która wniesie swój duży wkład w realizację kompleksowej, długofalowej strategii marketingowej Krosno Glass – dodaje.

Umowa będzie realizowana do końca 2018 roku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing