W tle porady dietetyczne i rozmowy o „girl power” za kierownicą – wszystko transmitowane na żywo w mediach społecznościowych – tak w skrócie można podsumować drugą odsłonę akcji #RabenExpress – czyli #FreshExpress #ZottExpress, która dotarła do ponad 1 miliona użytkowników nowych mediów.
Akcja została przeprowadzona pod koniec maja 2018 roku i bazowała na tzw. influencers marketingu, czyli wykorzystaniu wizerunku znanych osób do promowania marek Fresh, Raben oraz Zott. Do drugiej odsłony projektu została zaproszona Dr Lifestyle – dietetyczka i autorka popularnego bloga o zdrowym trybie życia, która pojechała w trasę z Magdą, kierowcą Fresh Logistics Polska i jednocześnie wokalistką zespołu „Magda Jump”.
Zobacz również
„Pierwsza odsłona akcji #RabenEspress przeszła nasze najśmielsze oczekiwania, dotarliśmy do niemal miliona użytkowników nowych mediów. Dlatego, zdecydowaliśmy się na kolejną realizację. Tym razem postanowiliśmy pójść o krok dalej i do współpracy zaprosić jednego z naszych klientów firmę Zott Polska.” – wyjaśnia Klaudyna Polanowska-Skrzypek, PR manager Grupy Raben – „W końcu tworzenie rozwiązań szytych na miarę naszych klientów to nasza siła, stąd byliśmy pewni, że wspólny projekt Fresh, firmy specjalizującej się w transporcie produktów w temperaturze kontrolowanej oraz producenta jogurtów Zott, pokazujący drogę „od krowy do stołu” będzie cieszył się dużą popularnością widzów.”
Celem akcji było pokazanie całego cyklu produkcyjnego jogurtu, od gospodarstwa, w którym powstaje mleko, poprzez proces produkcji, magazyny Fresh Logistics i transport ciężarówką-chłodnią aż po dostarczenie go niemal do ręki konsumenta.
„Spółka Zott jest otwarta na nowe wyzwania. Kiedy Fresh Logistics zaproponował nam przeprowadzenie wspólnej akcji PR-owej celem zaprezentowania przedsiębiorstwa i produktów w oryginalnym, zupełnie innym niż dotychczas kontekście, nie zastanawialiśmy się długo. Informacja o akcji szybko dotarła do najwyższego szczebla kierowniczego, które zdecydowało się na otworzenie fabryki i pokazanie, jak powstają produkty Zott.” – mówi dr Małgorzata Bogdan Specjalista ds. Komunikacji ZOTT Polska – „Wspólna idea pokazania głównych etapów cyklu produkcyjnego przypadła nam do gustu i zaangażowaliśmy się w nią całym sercem.”
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing