Marka Dove od lat inspiruje kobiety, by chciały wyglądać jak najlepiej, ponieważ dzięki świetnemu wyglądowi i doskonałemu samopoczuciu czują się szczęśliwsze, dlatego od lat mówi głośne “nie” wyidealizowanemu i nierzeczywistemu wizerunkowi kobiety, jaki prezentowany jest na co dzień w mediach, reklamie czy telewizyjnych serialach.
Poznaj historie sześciu Polek, które czują się piękne, ponieważ same definiują swoje pojęcie piękna. Dołącz do akcji i podziel się z innymi swoją historią piękna używając #MojePięknoMojaHistoria.
Zobacz również
PS Dove Real Beauty Sketches
Już w 2013 roku marka Dove stworzyła kampanię, która pokazać miała kobiece piękno. Na potrzeby kampanii wynajęto wyszkolonego rysownika FBI, który podczas eksperymentu stworzył portrety kobiet według ich własnego opisu. W drugim etapie rysownik naszkicował portret tej samej kobiety, zgodnie z opisem przedstawionym przez zupełnie inną osobę. Jakie były efekty prac? Czy potrafimy przyznać się do naszego piękna?
A jak wygląda eksperyment Dove dla mężczyzn?
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS2 Dove Image Hack
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W ubiegłym roku Dove wystartowało z nową, zaskakującą kampanią ‘Image_Hack’, która ma przyczynić się do zmiany wizerunku kobiety w mediach. Marka wraz z duńskim oddziałem agencji Mindshare zhakowała w tym celu serwis stockowy Shutterstock.
PS3 Lets You Be You
A Tu, jak byś zareagował, gdyby ktoś zupełnie obcy podszedł do Ciebie i powiedział, że jesteś piękna?