Dyrektorką nowego, powiększonego działu marketingu magazynów „Gazety Wyborczej” została Monika Summer-Brason. Do tej pory zajmowała się ona współtworzeniem i realizacją strategii marketingowej, promocyjnej i komunikacyjnej marki „Wysokie Obcasy”.
W kierowanym przez nią dziale promocją poszczególnych tytułów zajmują się: „Avanti” – Jowita Purzycka, „Logo” i „Opiekun” – Sylwia Bełżek oraz „Kuchnia” – Alicja Gałek, natomiast marką „Wysokie Obcasy” opiekują się Adrianna Dobrzyńska i Karolina Ryszka.
Zobacz również
Monika Summer-Brason jest związana z branżą wydawniczą od 17 lat. W marcu 2017 r. dołączyła do zespołu Agory. Poprzednio przez trzy lata pracowała jako dyrektor promocji i komunikacji w Wydawnictwie Zwierciadło, gdzie odpowiadała m.in. za miesięczniki „Zwierciadło”, „Sens”, a także za projekty wydawnicze działu książek. W latach 2008-2012 w wydawnictwie G+J Polska (obecnie Burda Polska) pełniła funkcję dyrektor wydawniczej i dyrektor promocji magazynów kobiecych. Wcześniej była odpowiedzialna za komunikację marketingową dziennika „Polska The Times” i pracowała w Axel Springer (obecnie Ringier Axel Springer Polska) dla tytułów „Newsweek Polska” i „Forbes”.