Artur Kowalski dyrektorem marketingu i innowacji w Open Finance i Home Broker

Od 6 sierpnia br. stanowisko dyrektora marketingu i innowacji w spółkach Open Finance i Home Broker pełni Artur Kowalski.
O autorze
1 min czytania 2018-08-14

Rolą Artura Kowalskiego jest stworzenie strategii marketingowej Open Finance i Home Broker oraz transformacja cyfrowa spółek. Istotnym elementem jego pracy będzie wprowadzanie innowacji zarówno siłami własnymi obu firm, jak i przy współpracy ze startupami z obszaru fintech i martech. 

Artur Kowalski ma prawie 20 lat doświadczenia zawodowego w obszarze komunikacji marketingowej. Był uczestnikiem programu menedżerskiego w Philips Morris Polska w marketingu i sprzedaży. Następnie jako produkt menadżer w Tele2 zmieniał rynek telekomunikacyjny, wprowadzając jako jeden z pierwszych operatorów alternatywnych szerokopasmowy dostęp do Internetu na bazie infrastruktury Telekomunikacji Polskiej. Następnie przez prawie 10 lat pracował w marketingu Orange, gdzie zdobył wiele krajowych i międzynarodowych nagród za innowacje produktowe i sukcesy marketingowe. Przez ostatni rok chief product officer w fintechowej firmie Aasa Polska, gdzie oprócz produktu był odpowiedzialny również za sprzedaż w kanale offline i online oraz optymalizacje procesów.

Artur jest ekspertem w zakresie opracowywania i realizacji strategii marketingowych oraz wdrażaniu innowacyjnych produktów i procesów. Specjalizuje się w tematyce digital marketing i technologii mobilnych. Jest m. in. laureatem Mixx Awards 2016 w trzech kategoriach: Branded Content, Online Marketing with Influencer i Video on-line.

Ukończył Canadian Executive MBA prowadzone przez Uniwersytet w Montrealu oraz Szkołę Główną Handlową jako jeden z najlepszych studentów w grupie. Systematycznie podnosi swoją wiedzę w obszarze marketingu (studia podyplomowe Psychologia Zachowań Rynkowych na Uniwersytecie Warszawskim), digitalu (najlepszy student Szkoły Marketingu Interaktywnego przy SAR, ma certyfikat Digital Marketing Qualification by IAB).

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj