Chrupek o smaku pizzerini wygląda jak muzyczny trójkąt i urodzinowa czapeczka? Ketchupowe pałeczki to tak naprawdę pałki do perkusji lub selfie stick? A może spirala Mix-Ups przypomina kształtem pęd bambusa? Do tych inspirujących kształtów PepsiCo wprowadziło także limitowaną edycję chrupek w formie wąsów – Cheetos Mustache o smaku Barbecue (BBQ). Teraz każdy może sięgnąć po ulubione Cheetos i szukać dookoła siebie podobnych skojarzeń do ich inspirujących kształtów.
Dodatkowo, dzięki specjalnym filtrom na Facebooku oraz Snapchacie gepard Chester pobudza kreatywność i podkręca zabawę. Każdy, kto włączy Cheetosowy filtr, może zrobić selfie zainspirowane kształtami ulubionych chrupek.
Zobacz również
Do kampanii zaproszono influencerów, którzy w parach będą nawzajem żartobliwie hackować swoje filmy, używając do tego inspirujących kształtów chrupek Cheetos. W działania włączyły się duety twórców internetowych: Naruciak i Unboxall, Smav i Dominik Rupiński oraz Sylwia Lipka i Dominik Łupicki.
Kampania wystartowała 17 września br., a swoim zasięgiem obejmuje TV, digital, w tym social media oraz kanały influencerów. Za jej strategię, koncept kreatywny, adaptację spotów i współpracę z influencerami odpowiada VML Poland. Agencja przygotowała także bumpery oraz dedykowane filtry, które są już dostępne na Facebooku oraz Snapchacie. Zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing