Absolut prezentuje niezwykły mural w sercu Warszawy w ramach kampanii „Love Over Hate”

5 października, od godziny 20:00, mieszkańcy stolicy mogą podziwiać nowy mural Pawła Swanskiego. Dzieło tego artysty powstało przy użyciu farb usuniętych z miejsc naznaczonych słowami nienawiści. Tym samym, Swanski, dołączył do kampanii społecznej Love Over Hate, której inicjatorem jest Absolut.
O autorze
2 min czytania 2018-10-05

Mieszkańcy Warszawy, a w szczególności miłośnicy sztuki miejskiej będą mogli zobaczyć animację najnowszego murala autorstwa Pawła Swanskiego. Dziś wieczorem, o godzinie 20:00, jeden z warszawskich budynków – Dom towarowy Braci Jabłkowskich (przy ul. Brackiej 25) rozbłyśnie symbolem prawdziwej miłości! To kolejny etap akcji zainicjowanej przez markę Absolut i wspieranej przez aktorkę Kasię Warnkę, ambasadorkę kampanii.

– Marka Absolut pragnie świata pełnego miłości i tolerancji, świata wolnego od hejtu i krzywdzących przekonań. Wierzymy, że jednym z najlepszych sposobów pokonywania nienawiści jest głośny sprzeciw, ale i pozytywne emocje oraz kreatywność. Ta myśl przyświeca nam od początku pracy nad kampanią Love Over Hate. Dlatego do współpracy zaprosiliśmy Pawła Swanskiego, artystę, którego prace trafiają do naszych serc, a mądre przekazy inspirują. Wykonany przez niego mural to symbol miłości, o którą powinien walczyć każdy z nas – komentuje Arek Dobosz, Brand Director odpowiedzialny za markę Absolut w Wyborowa Pernod Ricard.

W ramach kampanii społecznej Love Over Hate na specjalnie przygotowanej stronie loveoverhate.pl internauci przez kilka tygodni zgłaszali miejsca (bramy, ulice, mury) pełne haseł nienawiści, by wspólnie zmienić je w coś twórczego! Ekipa Love Over Hate oczyściła z hejtu wybrane miejsca z całej Polski, a zdjętą farbę przekazała prosto w ręce Pawła Swanskiego, który m.in. przy jej użyciu stworzył kolejny autorski projekt. Co przedstawia mural?

– Jego głównym elementem jest serce obrazujące miłość, akceptację i zrozumienie dla samego siebie. Wychodzę z założenia, że samoakceptacja to wewnętrzna siła, która pozwala nam przełamywać negatywne zachowania i mieć więcej pozytywnych uczuć w stosunku do innych. Moim zdaniem brak miłości do samego siebie to najczęstsze źródło nienawiści. Otaczające serce trujące rośliny i wici symbolizujące hejt, tworzą często wykorzystywany przeze mnie wzór, który intryguje, jest dosadny w przekazie, ale zarazem nie jest męczący ani agresywny. Mam nadzieję, że moja praca pobudzi każdego kto ją zobaczy do refleksji – komentuje Paweł Swanski, malarz, grafik, ilustrator, a także dyrektor artystyczny marki streetwearowej.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Mural Swanskiego podziwiać można już dzisiaj (5 października) od 20:00, zaś w godzinach 20:00 – 02:00 jego inauguracji towarzyszyć będzie świetlna animacja. Niezwykłe wrażenia wizualne podwoi farba UV, która została użyta do stworzenia murala. Animację można oglądać w tych samych godzinach również w sobotę (6 października). Dzieło będzie zdobiło centrum Warszawy do końca października.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W 2013 roku Fundacja Urban Forms wraz z marką Cropp przygotowały konkurs na najlepsze zdjęcia murali Galerii Urban Forms.

PS2

Netflix został partnerem tegorocznego Marszu Równości i Poznań Pride Week. Na jednej z kamienic w centrum miasta powstał tęczowy mural z bohaterką serialu „Orange Is the New Black”.

PS3

W kwietniu 2018 roku marka Magnum zaprezentowała kampanię, w której kształty lodów były sprytnie zintegrowane z artystycznymi reklamami zewnętrznymi.