Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Spot promujący „Sąd Ostateczny” Hansa Memlinga

17 października br. w kinie Helios w gdańskim Forum odbył się premierowy pokaz spotu poświęconego Sądowi Ostatecznemu Hansa Memlinga.
O autorze
0 min czytania 2018-10-18

Film jest rozwinięciem koncepcji promowania Sadu Ostatecznego Hansa Memlinga, które TOFU Studio rozpoczęło na zlecenie Muzeum Narodowego w Gdańsku w ubiegłym roku. „Złota kampania” promująca dzieło została nagrodzona m.in. na 11th International Design Awards (IDA) odbywającym się w Los Angeles, w USA.

Twórcy mają nadzieję, że spot wzbudzi tyle samo emocji, dyskusji i opinii, co ubiegłoroczne plakaty, na których złota kula, wzięta wprost z obrazu, została zlokalizowana w najbardziej rozpoznawalnych miejscach Gdańska.