źródło: facebook.com/ikeabluecity
IKEA po raz kolejny zaskakuje i z pozoru zwykłą reklamę, promującą otwarcie swojego nowego marketu, przemieniła w świecący mural, który „ożywia się” w wybrane dni o danej porze.
Zobacz również
Przy ulicy Tamka 36 w Warszawie pojawił się niecodzienny billboard IKEI, którego wizualne efekty można było zobaczyć wieczorową porą, od czwartku do soboty od początku listopada br. Kolejna i zarazem ostatnia szansa, kiedy mural się zaświeci, będzie w dniach 22-24.11.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
A tutaj zaprezentowano kulisy instalacji muralu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Tutaj przykłady innych, niesztampowych kreacji IKEI.
PS2
By podkreślić realistyczną jakość obrazów transmitowanych przez Viasat Nature, stacja stworzyła „żywy” billboard z mini-karmnikami dla ptaków.
PS3
Kolejny ciekawy przykład wykorzystania billboardu. Aviva w centrum Warszawy, obok skrzyżowania Alei Jerozolimskich i al. Jana Pawła II, umieściła pierwszy w Polsce billboard będący jednocześnie filtrem powietrza.
PS4
Z kolei Coca-Cola jako pierwsza marka, stworzyła pierwszy zmechanizowany billboard 3D.