Świecący mural promuje otwarcie IKEI w Blue City w Warszawie

Świecący mural promuje otwarcie IKEI w Blue City w Warszawie
Z pozoru wygląda jak zwykły billboard, lecz dopiero nocą się uaktywnia – takim muralem IKEA promuje otwarcie swojego nowego sklepu w CH Blue City w Warszawie.
O autorze
1 min czytania 2018-11-19

źródło: facebook.com/ikeabluecity

IKEA po raz kolejny zaskakuje i z pozoru zwykłą reklamę, promującą otwarcie swojego nowego marketu, przemieniła w świecący mural, który „ożywia się” w wybrane dni o danej porze.

Przy ulicy Tamka 36 w Warszawie pojawił się niecodzienny billboard IKEI, którego wizualne efekty można było zobaczyć wieczorową porą, od czwartku do soboty od początku listopada br. Kolejna i zarazem ostatnia szansa, kiedy mural się zaświeci, będzie w dniach 22-24.11.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

A tutaj zaprezentowano kulisy instalacji muralu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Tutaj przykłady innych, niesztampowych kreacji IKEI.

PS2

By podkreślić realistyczną jakość obrazów transmitowanych przez Viasat Nature, stacja stworzyła „żywy” billboard z mini-karmnikami dla ptaków.

PS3

Kolejny ciekawy przykład wykorzystania billboardu. Aviva w centrum Warszawy, obok skrzyżowania Alei Jerozolimskich i al. Jana Pawła II, umieściła pierwszy w Polsce billboard będący jednocześnie filtrem powietrza.

PS4

Z kolei Coca-Cola jako pierwsza marka, stworzyła pierwszy zmechanizowany billboard 3D.