Badania pokazują, że mieszkańcy miast spędzają do 90% czasu we wnętrzach. A gdy już jesteśmy na zewnątrz, rzadko mamy okazję stąpać po powierzchni innej niż asfalt. Nie oglądamy gwiazd na niebie rozjaśnionym sztucznym światłem. Nie słyszymy prawdziwej ciszy. W codziennym biegu łatwo zapomnieć o tym, czego jesteśmy integralną częścią: o naturze. A to ona – naturalnie – pomaga odzyskać wewnętrzną równowagę, koi zmysły i relaksuje skuteczniej niż scrollowanie Facebooka.
Cząstka podlaskiej natury
Zobacz również
Platforma PULS prezentuje nagrania wideo podlaskiej natury. Tylko tyle i aż tyle. Minimalistyczna oprawa i prosta nawigacja pozwalają w pełni wybrzmieć warstwie wizualnej i dźwiękowej (koniecznie w słuchawkach!). Możemy tu obejrzeć i usłyszeć m.in. puls jesiennej Puszczy Augustowskiej, oddech Czarnej Hańczy czy pobudkę żurawi. Strona będzie sukcesywnie uzupełniana o kolejne nagrania.
Spoty mają zróżnicowaną długość: podstawowy format, 3 minutowy – do krótkiej przerwy w czasie pracy. Wybrane filmy mają też format 15-minutowy: „power nap”. Najdłuższe, godzinne, to nieinwazyjne tło do codziennych czynności.
Podlaskie pulsuje w rytmie natury
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Platforma PULS to próbka tego, co w Podlaskiem najcenniejsze. Filmy kończą się przekierowaniem na stronę kampanii, gdzie można bliżej poznać DNA regionu – i zacząć planować doświadczenia offline.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za koncept, realizację i rozwój platformy PULS odpowiada agencja White Bits. Twórcą filmów jest Zdzisław Folga – filmowiec, miłośnik podlaskiej przyrody, współtwórca docenianego przez krytyków i widzów dokumentu „Cząstka Podlasia”. PULS powstał w ramach kampanii internetowej Podlaskie Travel realizowanej na zlecenie Podlaskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej.
PS
Harmonia, przyroda, natura, zieleń – region podlaski podbija serca Internautów pięknymi zdjęciami przyrody, zachęcającymi do zwolnienia tempa życia i wyciszenia się poza miejską dżunglą. Idea przewodnia realizowanej dla Podlaskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej kampanii „Podlaskie. Zasil się naturą” nawiązuje do hasła województwa podlaskiego „Podlaskie. Zasilane naturą”.
PS2
3 miesiące przygotowań, 12 miesięcy realizacji, 8 osób zajmujących się strategią, 5-osobowy zespół odpowiadający za realizację i bieżącą pracę oraz zewnętrzni fotografowie – tak #OdKulis wygląda kampania „Podlaskie. Zasil się naturą”.
PS3
Krzysztof Gonciarz, na zaproszenie marki Piątnica, w ramach działań promujących jogurt Skyr „islandzki po naszemu” odwiedził Podlasie i dzieli się swoimi mikrozachwytami, czyli małymi powodami do radości.