„A Coke is a Coke” to nowy spot Coca-Coli przygotowany na tegoroczny Super Bowl, który celebruje różnorodność i tym samym promuje jedność wśród ludzi.
W reklamie wykorzystano cytat słynnego artysty Andy’ego Warhola, by podkreślić, że warto celebrować naszą różnorodność i odmienność – „We all have different hearts and hands; heads holding various views. Don’t you see? Different is beautiful. And, together is beautiful, too”.
Zobacz również
Za kreację odpowiada agencja Wieden + Kennedy Portland
PS
Na polskim rynku pojawiła się agencja marketingowa Leżę i Pracuję, która zatrudnia osoby niepełnosprawne. Misją firmy jest nie tyle oferowanie pracy osobom sparaliżowanym, co przełamywanie stereotypów i barier na całym rynku pracy dla niepełnosprawnych.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Firma kosmetyczna Benefit do swojej najnowszej kampanii zatrudniła Kate Grant, modelkę z zespołem Downa. To kolejny przykład świetnej akcji celebrującej różnorodność.
PS3
River Island zaprezentowało nową kampanię na sezon jesień-zima 2018, stworzoną ku pochwale różnorodności. W roli modeli wystąpili dorośli z niepełnosprawnościami i rzadkimi chorobami, oraz osoby w rozmiarze plus size.