A Coke is a Coke: Coca-Cola celebruje różnorodność, cytując Andy’ego Warhola

A Coke is a Coke: Coca-Cola celebruje różnorodność, cytując Andy’ego Warhola
Nowy spot Coca-Coli, przygotowany na tegoroczny Super Bowl, udowadnia, że każdy z nas jest wyjątkowy i wspólnie powinniśmy celebrować naszą różnorodność.
O autorze
1 min czytania 2019-01-28

„A Coke is a Coke” to nowy spot Coca-Coli przygotowany na tegoroczny Super Bowl, który celebruje różnorodność i tym samym promuje jedność wśród ludzi.

W reklamie wykorzystano cytat słynnego artysty Andy’ego Warhola, by podkreślić, że warto celebrować naszą różnorodność i odmienność – „We all have different hearts and hands; heads holding various views. Don’t you see? Different is beautiful. And, together is beautiful, too”.

Za kreację odpowiada agencja Wieden + Kennedy Portland

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Na polskim rynku pojawiła się agencja marketingowa Leżę i Pracuję, która zatrudnia osoby niepełnosprawne. Misją firmy jest nie tyle oferowanie pracy osobom sparaliżowanym, co przełamywanie stereotypów i barier na całym rynku pracy dla niepełnosprawnych.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Firma kosmetyczna Benefit do swojej najnowszej kampanii zatrudniła Kate Grant, modelkę z zespołem Downa. To kolejny przykład świetnej akcji celebrującej różnorodność.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS3

River Island zaprezentowało nową kampanię na sezon jesień-zima 2018, stworzoną ku pochwale różnorodności. W roli modeli wystąpili dorośli z niepełnosprawnościami i rzadkimi chorobami, oraz osoby w rozmiarze plus size.