Heyshop – futurystyczny sklep łączący sprzedaż offline i online

Heyshop – futurystyczny sklep łączący sprzedaż offline i online
W Szanghaju pojawił się nowy, futurystyczny sklep, który łączy w sobie sprzedaż offline i online. Produkty, które są tam sprzedawane, dobierane są na podstawie aktualnych trendów w zakupach online.
O autorze
1 min czytania 2019-02-21

Szanghajski Heyshop został zaprojektowany przez chińskie studio projektowe Daylab. Sklep łączy w sobie ponad tysiąc niezależnych marek, zaś wybór produktów, które są tam sprzedawane, dokonywany jest na podstawie aktualnych trendów w zakupach online. Dotyczy to zarówno konkretnych marek, jak i kategorii produktów.

Wystrój butiku został zaprojektowany w iście futurystyczny sposób. Na półkach sklepowych wcale nie znajdziemy wielu rzeczy – wszystkie produkty wyeksponowane są na specjalnych wyświetlaczach, zaś gdy ktoś zdecyduje się na zakup, zostaną one wówczas przyniesione z magazynu.

Natomiast w przeciwieństwie do tradycyjnego handlu detalicznego, elastyczność jest najważniejszą funkcją w Heyshop. To, co jest dostępne dzisiaj, jutro już może zostać zastąpione przez coś innego – jednego dnia butik sprzedaje kosmetyki, kolejnego na przykład odzież. Wszytko to w oparciu o aktualne trendy w zakupach online.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS

Rok 2019 w branży e-commerce z pewnością będzie futurystyczny. Zaobserwujemy rozwój robotów, uczenia maszynowego i przedsiębiorstw stawiających na ekologiczne rozwiązania – wynika z najważniejszych trendów w e-commerce zebranych przez Trusted Shops.

PS2

30 sierpnia 2018 roku w Posnanii eobuwie.pl otworzyło kolejny sklep w przełomowym formacie. Marka zaproponowała klientom poznańskiego centrum handlowego nowatorski sposób kupowania butów. Zamiast oglądać towar na półkach, mogą zamawiać produkty na sklepowych tabletach lub własnych urządzeniach mobilnych.

PS3

Żabka w ramach współpracy z AiFi połączy nowoczesną technologię sensor fusion oraz sztuczną inteligencję, aby umożliwić klientom zupełnie nowe doświadczenie zakupowe. Celem współpracy jest stworzenie konceptu sklepu convenience umożliwiającego zakupy z pominięciem kas.

PS4

W centrum handlowym Blue City w Warszawie można skorzystać z interaktywnych przymierzalni bazujących na inteligentnych lustrach, które rozpoznają wniesione ubrania do przymierzalni, podpowiadają dodatki oraz umożliwiają dokonania szybkiej płatności, bez czekania w kolejce.