Piotr Komorowski jest związany z komunikacją marketingową i PR od 13 lat. Pierwsze doświadczenia zdobywał w agencjach Sport Mega Marketing i Edelman Polska. Przez 10 lat związany był z Q&A Communications, w tym pięć ostatnich jako head of strategy & consulting. Ostatnio pełnił funkcję business development directora w Albedo Marketing. Pracował dla takich marek jak: Tyskie, Lech Premium, Redd’s, Skoda, Seat, Wrigley, San Leon Energy, Lorenz Snack – World, Echo Investments, Komputronik i wielu innych.
Zobacz również
-
Dlaczego rowery publiczne to must have reklamy outdoorowej w 2025 r. [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta