Celem akcji jest wsparcie uczniów w przygotowaniach do egzaminów, a także w ich dążeniach do zrealizowania własnych pasji i marzeń. Ważnym aspektem kampanii jest również pokazanie, że bezpieczeństwo uczniów, ich rozwój oraz jak najlepszy start w dorosłe życie to priorytety działań MEN.
Bohaterami spotu stworzonego w ramach kampanii są uczniowie – Julia, Ludwika i Karol, którzy opowiadają o tym, co zamierzają robić po zdanych egzaminach. Spot emitowany będzie w telewizji i internecie, w tym w mediach społecznościowych.
Zobacz również
Uzupełnieniem kampanii telewizyjnej są publikacje w prasie codziennej. Przypominają one o terminach egzaminów oraz o możliwościach dalszego kształcenia, jakie czekają na absolwentów szkoły podstawowej i gimnazjum.
PS
Tylko w 2017 roku w Polsce 730 młodych osób podjęło próbę samobójczą, a aż 116 z nich zakończyło się śmiercią. Dlatego też w br. w ramach 13. edycji kampanii Forum Przeciw Depresji ponownie podjęto temat nastoletniej depresji.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing