Cannes Lions 2019: Apple z tytułem kreatywnego marketera roku

Cannes Lions 2019: Apple z tytułem kreatywnego marketera roku
Jury tegorocznego Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions przyznało firmie Apple tytuł kreatywnego marketera roku za światowej klasy kreatywne inicjatywy komunikacyjne i marketingowe.
O autorze
1 min czytania 2019-05-22

21 maja br. jury tegorocznego konkursu Cannes Lions ogłosiło, że zaszczytny tytuł kreatywnego marketera roku zostanie przyznany marce Apple. Firma z Cupertino odbierze nagrodę 21 czerwca podczas finałowej gali konkursu.

To nie pierwsze wyróżnienie, które Apple otrzymało podczas Cannes Lions. W 2018 roku marka zdobyła nagrodę Grand Prix Entertainment Lions for Music za spot „Welcome Home” promujący inteligentny głośnik HomePod. Poza tym brand ma na koncie 5 Złotych Lwów, 9 Srebrnych Lwów oraz 8 Brązowych Lwów za 10 innych kampanii.

Nagroda kreatywnego marketera roku przyznawana jest organizacjom, które wykazują trwałą kreatywność w promocji swoich produktów na wielu platformach oraz przy tworzeniu swojej komunikacji nawiązują współprace z licznymi partnerami i agencjami.

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Czworo przedstawicieli polskiej branży komunikacyjnej zasiądzie w jury tegorocznego konkursu Cannes Lions.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Cannes Lions 2018: wołowina, kurczaki i frytki ponownie podbiły Cannes – najlepsze kampanie marek QSR.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się