Pizza Hut wraca do swojego poprzedniego retro logotypu

Pizza Hut wraca do swojego poprzedniego retro logotypu
Sieć pizzerii Pizza Hut postanowiła wrócić do swojego starego logotypu, którego używała od 1967 do 1999 roku. Wprowadzenie nowego/starego znaku graficznego promuje kampania telewizyjna.
O autorze
0 min czytania 2019-07-01

Pizza Hut stawia na klimaty retro – sieć pizzerii postanowiła wrócić do swojego starego logotypu, którego używała w latach 1967-1999. Nowoczesny znak graficzny, przedstawiający nazwę firmy i biały kapelusz w czerwonym kole, zostanie zastąpiony prostszą i bardziej starodawną formą. To pierwsze logo natomiast nadal będzie wykorzystywane na witrynach lokali.

Tym samym Pizza Hut nawiązuje do swojego dziedzictwa i czasów świetności, kiedy to jeszcze dominowała na rynku pizzerii.

Wprowadzenie nowego/starego logotypu promuje również kampania telewizyjna.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Czym jest logo, a czym logotyp? Co charakteryzuje dobre logo? Jakie ono powinno być? Co przekazywać? Jak wiązać się z marką i jej przekazem?

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Coca-Cola nawiązała współpracę z twórcami serialu „Stranger Things” i ruszyła z nową kampanią „First Love” informującą o przywróceniu na rynek napoju sprzed 30 lat – New Coke.