IKEA już nie pierwszy raz stara się uświadomić swoim konsumentom, jak ważny jest sen. W zeszłym roku marka zorganizowała 8 godzinny koncert dla osób, które miały problem z zasypianiem, zaś całkiem niedawno firma stworzyła specjalne podcasty ku lepszemu snowi. Teraz szwedzka sieć ponownie chce edukować swoich klientów w tym temacie.
W ramach kampanii „Save our sleep” IKEA we współpracy z National Geographic stworzyła mini serial reklamowy składający się z czterech filmów na wzór dokumentu. Każdy z nich przedstawia historię różnych osób i ich problemy związane ze snem. Wszystkie spoty łączy natomiast jedno – kłopoty kończą się tuż po tym, jak bohaterowie kupują w sklepie marki wygodne łóżko.
Zobacz również
Wszystkie filmy dostępne są na specjalnej stronie. Znajdują się tam również porady oraz proste rozwiązania, które sprawią, że nasz sen będzie o niebo lepszy.
Za realizację kampanii odpowiada agencja Wavemaker.
PS
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Znacie zjawisko ASMR? Jeśli nie, to powinniście wiedzieć, że według IKEA, jest to najlepszy sposób na relaks i odstresowanie. W maju 2018 roku marka zadebiutowała z kampanią, w której namawia Polaków do odpoczynku.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
W swoim innym spocie „Tonight is to Sleep” IKEA postanowiła zamienić typowy nocny klub w miejsce, w którym każdy z nas zazna dobrego snu. Tym samym marka, zwróciła uwagę na to, jak ważny i potrzebny jest sen.