Ileż to razy tłumaczyliśmy sobie zarwane noce diabolicznym powiedzeniem „Wyśpisz się po śmierci”. Sen, mimo że często bagatelizowany, jest bardzo istotny dla naszego codziennego funkcjonowania. To właśnie przez małą ilość snu jesteśmy rozkojarzeni i zmęczeni cały dzień.
IKEA za pomocą spotu „Tonight is to Sleep” postanowiła poruszyć kwestię dobrego snu. W filmiku widzimy grupę znajomych, którzy wyruszają w miasto nocą. Nie idą jednak na zwykłą imprezę – zamiast tego udają się do klubu nocnego IKEA, w którym barmani przygotowują im koktajle na dobry sen, a parkiet pełen jest wygodnych i miękkich łóżek.
Zobacz również
W ramach kampanii, marka nawiązała też współpracę z doktorem Guy’em Meadows’em, współzałożycielem The Sleep School, aby zapewnić swoim pracownikom szkolenie w zakresie nauki o śnie. Marka stworzyła też platformę Ikea Sleep Hub, która oferuje wskazówki, jak sprawić, by nasz sen był lepszy.
PS
Umeblowanie sypialni może być niemałym wyzwaniem, ale też czystą przyjemnością. Aby wybrać odpowiednią aranżację jednego z najważniejszych pomieszczeń w domu, warto jest przetestować różne rozwiązania. Z okazji przebudowy działu sypialnianego IKEA Poznań zorganizowała nietypowe wydarzenie.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Znasz zjawisko ASMR? Jeśli nie, to powinieneś wiedzieć, że według IKEA, jest to najlepszy sposób na relaks i odstresowanie. 24 maja 2018 roku marka zadebiutowała z kampanią, w której namawia Polaków do odpoczynku.
PS3
IKEA stworzyła 8 godzinny koncert w piżamach dla tych, którzy nie byli przekonani co do łóżkowych rozwiązań marki.
PS4
IKEA już nie raz wyszła poza schemat większości reklamodawców i nie przestaje nas zaskakiwać. Po raz kolejny szwedzki brand stawia w swojej komunikacji na odwzorowanie codzienności. Do projektu najdelikatniejszej reklamy marki, IKEA zaprosiła agencje z Dubaju, by ta zakupiła miejsce na tylnej okładce magazynu „Good”, na której wydrukowano „najbardziej usypiającą reklamą w historii”.