XI edycja konferencji HRcamp

Już 17 października br. odbędzie się największa konferencja HR w Polsce. To XI edycja konferencji HRcamp, organizowanej przez Employer Branding Institute. Świetna okazja do zdobycia inspiracji dla swoich działań i podzielenia się doświadczeniem z autorytetami i profesjonalistami z branży HR.
O autorze
1 min czytania 2019-08-08

HRcamp to największa konferencja branżowa w Polsce, gromadząca co roku ponad 400 uczestników. To przede wszystkim szansa na spotkanie autorytetów branży HR i employer brandingu z międzynarodowych oraz polskich organizacji.

Konferencja skierowana jest do specjalistów działów HR, EB, marketingu, działów szkoleń i rozwoju oraz dyrektorów, managerów i osób decyzyjnych z polskich i międzynarodowych organizacji.

W tym roku na konferencji pojawią się prelegenci z takich firm jak: Unilever, Lidl, OLX, McDonald’s, Talentuno, Capgemini, JYSK, Circle K, Philip Morris International, KFC, mBank, Microsoft, Intel, Santander Consumer Bank, Credit Agricole, AON, Amrest, 7N, Link4, Aviva, Contman. Szczegóły agendy znajdują się na stronie

Budowanie doświadczeń. Narzędzia i Innowacje. Dane w HR.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

HRcamp od lat charakteryzuje się wysokim poziomem merytorycznym, unikalną tematyką oraz międzynarodową rangą wydarzenia. Całodzienna konferencja została podzielona na 3 bloki tematyczne: Budowanie doświadczeń, Narzędzia i Innowacje, Dane w HR, uwzględniające prelekcje, panele dyskusyjne oraz praktyczne warsztaty.

Wizerunek pracodawcy to wypadkowa wielu działań. Od zadbania o procesy rekrutacyjne, przez dostosowanie komunikacji do grup docelowych, do spójnych, zgodnych z wartościami działań wizerunkowo-rekrutacyjnych. Podczas prelekcji w bloku Budowanie doświadczeń zaprezentowane zostaną best practices z zakresu rekrutacji, employer brandingu i wizerunku pracodawcy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Odpowiednie narzędzia to jeden z głównych czynników warunkujących zgrany i dobrze funkcjonujący team. W dzisiejszych czasach innowacje to coś więcej niż nagłówek w artykule HR. Więcej o tym jak utrzymać i rozwijać talenty w organizacji opowiedzą prelegenci w bloku Narzędzia i Innowacje.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Podstawa strategii i analityki to jeden z głównych obszarów do opanowania przez entuzjastów employer brandingu. Bez wskaźników nie możemy być przekonani o skuteczności jakichkolwiek działań. W trakcie wystąpień w bloku Dane w HR uczestnicy przekonają się, że w obszarze HR i EB mamy ich naprawdę dużo.

Gala EBstars

Oprócz merytorycznej i praktycznej części konferencji odbędzie się także gala Employer Branding Stars. To najbardziej prestiżowy polski konkurs Employer Branding. W trakcie tegorocznej edycji zaprezentowane zostanie intro do 3 najlepszych case’ów oraz odbędzie się rozdanie nagród w każdej z kategorii.