Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

IKEA udowadnia, że jej katalog to „książka, która zmieni twoje życie”

IKEA udowadnia, że jej katalog to „książka, która zmieni twoje życie”
Arabski oddział IKEA ruszył z humorystyczną kampanią, w ramach której sieć reklamuje swój nowy katalog i udowadnia, że każdy, nawet osobisty problem może być rozwiązany dzięki produktom znajdującym się w „książce” marki.
O autorze
1 min czytania 2019-08-29

W spocie stworzonym w ramach kampanii „The book that will change your life” przedstawiona została sylwetka mężczyzny o imieniu Ali, który jest gościem pewnego talk-show. Tam występuje w roli specjalisty, który udowadnia, że każdy problem może zostać rozwiązany dzięki produktom znajdującym się w katalogu sieci IKEA.

Co ciekawe, najnowszy katalog marki IKEA w tym roku po raz pierwszy zostanie udostępniony online, a nie tak, jak dotychczas – wysyłany bezpośrednio do każdego klienta w papierowej wersji. Sieć tłumaczy to m.in. dbałością o środowisko.  

PS

IKEA rozpoczęła w USA swoją nową kampanię zatytułowaną „Save our sleep”. W jej ramach marka stworzyła mini serial reklamowy, w którym udowadnia, jak ważny i potrzebny jest dla każdego człowieka sen.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS2

W sierpniu 2018 roku IKEA w USA ruszyła z kampanią promującą katalog na 2019 rok. W spocie marka wykorzystała arię „La donna e mobile” z opery Rigoletto.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się