Każdy, kto w ramach akcji promocyjnej zakupi 10 saszetek Nescafe 3in1, może odebrać za zestaw trzech unikatowych skarpetek marki Many Mornings, które można miksować w różne pary w zależności od dnia, nastroju czy sytuacji.
– Dzięki partnerstwu z silną i modną marką, jaką jest Many Mornings, liczymy na wzmocnienie wizerunku NESCAFE 3in1 w grupie docelowej. Projekt zestawu „Skarpetek 3w1” został zainspirowany smakiem naszych kaw, a niecodzienny koncept 3 skarpetek nie do pary ma zaskakiwać naszych konsumentów nierzadko odrzucających tradycyjne formy reklamowe – komentuje Michał Żuk, product manager marki Nescafe 3in1.
Zobacz również
– Akcja, podobnie jak sam produkt, adresowana jest przede wszystkim do licealistów i studentów. Kampania wspierana jest w digitalu oraz w sklepach, za pomocą POS-ów. Potrwa do połowy listopada bądź do wyczerpania zapasów skarpetek limitowanej serii, zaprojektowanej wyłącznie na potrzeby kampanii. Oznacza to, że tych wzorów marki Many Mornings nie można kupić – mówi Kalina Stachowiak, koordynująca działania po stronie agencji GoldenSubmarine, odpowiedzialnej za organizację promocji.
Za zakup mediów do kampanii wspierającej promocję odpowiada dom mediowy Wavemaker.
Nescafe 3in1 to napój kawowy w portfolio NESCAFE. Many Mornings to polska marka produkująca unikatowe wzory skarpet „nie do pary”.
Wrocław na ustach całej Europy. Reklama za 232 mln złotych dzięki finałowi Ligi Konferencji
Słuchaj podcastu NowyMarketing