Mastercard wprowadza własne ciastka, które „smakują” jak marka

Mastercard wprowadza własne ciastka, które „smakują” jak marka
Mastercard ruszyło z nową kampanią pod hasłem „The First Taste of Priceless”, w ramach której firma zaprezentowała swoje własne makaroniki. Te mają za zadanie odzwierciedlać, jak „smakuje” marka.
O autorze
1 min czytania 2019-09-30

Mastercard niezmiennie stara się docierać do swoich klientów na wiele nietypowych sposobów. W lutym br. marka wprowadziła dźwiękową identyfikację marki, teraz zaś firma stworzyła dwa makaroniki – słynne francuskie ciasta – które pokazują, jak „smakuje” brand.

Nie bez powodu postawiono na makaroniki, bowiem swoim wyglądem przypominają one dwa koła ze słynnego logo Mastercard. Za stworzenie dwóch nieznanych dotąd smaków o nazwach „pasja” i „optymizm” odpowiadał artysta kulinarny z firmy Kreëmart. Ciasteczka natomiast wyprodukowała słynna francuska cukiernia Ladurée.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Makaroniki Mastercard po raz pierwszy będzie można skosztować na początku października podczas nowojorskiego festiwalu kulinarnego. Później dostępne będą także na wydarzeniach sponsorowanych przez markę, zaś posiadacze karty Mastercard będą mogli zakupić je na stronie priceless.com. 

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Agencja reklamowa Mirum Helsinki w ramach swojej nietypowej kampanii rekrutacyjnej postanowiła stworzyć perfumy, które składają się m.in. z potu pracowników firmy.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się