Spowolniona przemiana materii i nieregularny rytm wypróżnień to problem typowo kobiecy, który negatywnie wpływa na stan zdrowia i pogarsza samopoczucie. Dodatkowo dla wielu osób, stanowi temat tabu. Dlatego właśnie, do tej grupy konsumentów skierowana jest kampania rekomendacji Xenny błonnik – nowego preparatu na bazie wysoko skoncentrowanego, naturalnego błonnika z otrębów pszennych, który oczyszcza jelita z zalegających w nich złogów i w konsekwencji reguluje ich prawidłową pracę.
Marketing rekomendacji jest narzędziem, pozwalającym dotrzeć do wybranej grupy osób nawet z bardzo drażliwym tematem. Celem właśnie rozpoczętej przez agencję Streetcom kampanii rekomendacji Xenny błonnik, jest edukacja na temat roli błonnika w diecie oraz prawidłowego funkcjonowania jelit. Ambasadorzy marki, rozmawiając ze swoimi przyjaciółmi i znajomymi, mogą przełamywać tabu i poruszać wstydliwe tematy. 1000 ambasadorek Streetcom, wyłonionych wnikliwie w procesie rekrutacji, otrzyma preparat XENNA błonnik, pozwalający na przeprowadzenie 20-dniowej kuracji, a także komplet próbek do przekazania swoim bliskim i znajomym. Dodatkowo ambasadorki zostaną wyposażone w zestaw porad na temat zdrowego stylu życia, a także roli i działania błonnika. W trakcie trwania kampanii, wszystkie panie będą testowały produkt, a następnie będą dzieliły się opiniami o produkcie i przekazywały uwagi producentowi. W wyniku kampanii product seeding, rekomendacje Xenna błonnik dotrą do około 60 tysięcy osób.
Zobacz również
Kampania angażuje osoby, które świadomie podejmują się testowania i rekomendowania produktu dotykającego delikatnego tematu. Ich doświadczenia i zaangażowanie pozwolą na rozprzestrzenienie się informacji o produkcie wśród osób bezpośrednio zainteresowanych problemem i darzących ich zaufaniem – czyli bliskich i znajomych. Rekomendacje w gronie znajomych to najlepszy sposób na prowadzenie kampanii dla tak wymagającego produktu.